Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

donderdag 17 november 2016

Een witte kerstkaart.

Vandaag een witte kerstkaart gemaakt. Ik kom weer een beetje op gang.
Een hele of praktisch witte kaart vind ik altijd heel mooi. Hier heb ik een zacht gekleurd plaatje bij geplakt.
Verder de nodige snijmalletjes gebruikt en de achtergrond een reliefje gegeven door middel van embossing.
Deze kaart stuur ik naar de volgende challenges:

Live & Love Challenge : White christmas.
Scrap Cards Challenge Blog :Kerst.
An Ma Creatief : Kerst/winter.
Crafter's Cafe Blogchallenge : Christmas comes early.
The Ribbon Girl : Anything goes.
Inky Chicks : Winterwonderland.

9 opmerkingen:

  1. Super mooi Inny!!
    Het glitterrandje erbij op. is prachtig!
    Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Inny. Mooi model, een heel lief plaatje en dan net dat gekleurde glitterrandje erbij...een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtuge kaart Indy. Super de sup gemaskt. Prachtuge details. Je kaart hieronder is ook supermooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Inny
    Dit vind ik nu ook zo mooi in het wit met een klein beetje kleur en het glitterrandje geeft het echt die kerstsfeer.
    Bedankt voor je tweede inzending bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Inny,
    dat is ook een toppertje mooi Kerstkaartje in de xitte kleuren ook een heel lief plaatje en en een leuk model
    dank je wel voor je deelname aan de challenge op het scra@p-cards blog
    liefs DT - Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very pretty and lovely delicate touches. Thanks for joining us at the Crafters Café, CarolG

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely shape, embossing and image. Thanks for linking up to LLC's "White Christmas" challenge.

    Hugz, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtig kaartje; gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij AnMaCreatief.
    Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen