Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

zondag 12 november 2017

Clean and Simple

Vandaag heb ik me weer eens aan een simpel en eenvoudig kaartje gewaagd.Ik vind dat vaak zo mooi, alleen heb ik er moeite mee om het eenvoudig te houden.
Mijn meeste kaarten zijn dan ook vrij druk.
Extra mooi vind ik het wanneer het kaartje wit is, dus daar ben ik van uitgegaan.
Het middendeel is bewerkt met een embossingfolder. Hierna heb ik een van mijn oudere stempels gebruikt en wel Walter the Goose van Magnolia.
Deze heb ik ingekleurd met mijn Derwent potloden. Ik heb een tekstje geprint en de tekst en randen bewerkt met stickles, evenals het embossing gedeelte.
Voor mijn doen is dit een heel simpele kaart.
De kaart doet mee aan de volgende challenges:

Dutch Card Lovers: CAS.
Magnolia-licious: Christmas.
Creative Inspirations: Sparkle.
Simply Magnolia.: CAS.
Hanna and Friends: Dieren.
Kleuren met potloden: Kerst/Winter.
Deep Ocean Challenge: Song-Rudolhp the rednose rendeer.
Marvelous Magnolia.: Anything goes.
Crea Chickys: Alles mag.

23 opmerkingen:

  1. Ik hou van dit soort kaartjes Inny....hij is super gaaf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhh, wat schattig en zo mooi gekleurd! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatje van een kaart, schitterend met die witte besneeuwde geëmboste achtergrond, en dan die prachtig ingekleurde Walter...
    bedankt voor je deelname aan Kleuren met Potloden.

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart Inny. Je hebt Walter prachtig ingekleurd en hij komt heel mooi uit tegen de witte geëmboste achtergrond. Het is een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. LOVE this card! CAS is my fave! Thank you so much for sharing this beauty with us at Creative Inspirations. Good luck!
    Rene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind simpele kaarten helemaal geweldig en vind dat je dit schattige diertje fantastisch hebt gekleurd! grt, Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inny, leuke kaart dank je wel dat je meedoet aan onze challenge #15 anything goes op creachicky's. Veel succes en groetjes DT Miriam Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a cute card.
    Thanks for joining us at Hanna and Friends.
    Katharina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk hoor gave eland en mooi gekleurd. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke CAS-kaart!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ahhhhh wat een schatje, op slag verliefd! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super mooi kaartje!
    leuk dat je meedoet aan de Challenge bij Kleuren met Potloden.
    Groetjes Joukje DT

    BeantwoordenVerwijderen